نوشته‌های من

چگونه فروش جانبی آنلاین داشته باشیم؟

شما این مورد را در هر فروشگاه آنلاینی خواهید دید. شما ممکن است به محصولات توجه کنید یا حتی آن را به سایرین توصیه کنید. «دیجی‌کالا» پادشاه فروش جانبی در ایران است. فروش جانبی در دنیای مجازی در مورد پیشنهاد کالاها یا خدماتی است که مشتریان به‌دنبال آن هستند. سرمایه‌گذاری در فروش جانبی در مقایسه با ارزنده فروشی یا فروش بالا سود بیشتری برای کسب‌وکارها دارد. به‌سادگی، قرار دادن موارد جایگزین در کنار محصولاتی که مشتریان علاقه‌مند به خرید آنها هستند بجای کالاها با قیمت‌های بالاتر استراتژی کارآمدتری برای فروش به حساب می‌آید. همچنین، فروشگاه‌های مجازی فضای راحت‌تری برای جستجو محصولات و کالاهای مورد نظر است تا اینکه بخواهید چنین مواردی را در بازارهای فیزیکی جستجو کنید.

از سوی دیگر فروش جانبی آنلاین می‌تواند تجربه خرید بهتری برای مشتری خلق کند. برای مثال، مشتری را در نظر بگیرید که در یک وب‌سایت در حال چرخ زدن برای خرید یک کفش یا کیف چرم گران قیمت است و هم‌زمان شما در محیط مجازی جزئیات نگهداری از محصولات چرمی را به همراه محصولات مرتبط مانند واکس به او پیشنهاد می‌کنید. خودتان را جای این مشتری قرار دهید، چه می‌کنید؟ آیا حاضر نیستید برای بالا بردن طول عمر این کفش یا کیف چرمی گران قیمت مقداری دیگر هزینه کنید و در مقابل خیال خودتان را راحت کنید؟

یکی از قدرتمندترین راه‌های فروش جانبی استفاده از توصیه‌ها و پیشنهادات سایر خریداران یا مشتریان است. از لحاظ روانی، مردم دوست دارند این گونه احساس کنند که تصمیم درست را می‌گیرند و در تصمیم‌گیری شناخت کافی دارند، این کار در صورت استفاده از توصیه‌ها و پیشنهادات آنها قابل پیاده‌سازی است. در واقع شما از این طریق فرآیند تصمیم‌گیری را برای آنها ساده و دلپذیر می‌کنید. شما چه راهکارهای دیگری برای فروش جانبی آنلاین می‌شناسید؟ آنها را با من به اشتراک بگذراید.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *