این سمینار در تاریخ ۲۹ آبان ۱۴۰۲ در محل سالن همایشهای مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری مشهد و با سخنرانی دکتر رضالطفی دبیر کمیته معماری برند انجمن مدیریت کسبوکار ایران برگزار گردید. دکتر رضا لطفی در این سمینار ضمن اشاره به مفاهیم علمی و عملیاتی برندسازی و فروش به تحلیل وضعیت ساختوساز پروژههای شهری بهویژه مجتمعهای تجاری و اداری پرداخت. وی ضمن توضیح چالش عرضه بالای واحدهای تجاری در کلان شهر مشهد که تقریباً ۸ برابر کشورهای توسعه یافته است، مدل پیشنهادی خود را برای مدیریت بهتر فروش این گونه پروژهها ارائه نمود. وی تأکید کرد همافزایی در برند شهری شهر مشهد، شهرداری مشهد و پروژههای خاص شهری مشهد میتواند تا حد زیادی چالش عرضه مازاد واحدهای تجاری را طی فرایند فروش آنها تعدیل نماید. همچنین، وی به حاضرین در سمینار و مدیران شهرداری مشهد پیشنهاد نمود که باید برای سالهای آینده سبد متنوعتری از پروژههای شهری که مبتنی بر نیاز شهروندان، زائرین و گردشگران داخلی و خارجی باشد ارائه نمایند.
سمینار نقش برندینگ در فروش پروژههای شهری

۲۹
آذر