اخبار, رویدادهای من

سمینار نقش برندینگ در فروش پروژه‌های شهری

سمینار نقش برندینگ در فروش پروژه‌های شهری

این سمینار در تاریخ ۲۹ آبان ۱۴۰۲ در محل سالن همایش‌های مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری مشهد و با سخنرانی دکتر رضالطفی دبیر کمیته معماری برند انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران برگزار گردید. دکتر رضا لطفی در این سمینار ضمن اشاره به مفاهیم علمی و عملیاتی برندسازی و فروش به تحلیل وضعیت ساخت‌وساز پروژه‌های شهری به‌ویژه مجتمع‌های تجاری و اداری پرداخت. وی ضمن توضیح چالش عرضه بالای واحدهای تجاری در کلان شهر مشهد که تقریباً ۸ برابر کشورهای توسعه یافته است، مدل پیشنهادی خود را برای مدیریت بهتر فروش این گونه پروژه‌ها ارائه نمود. وی تأکید کرد هم‌افزایی در برند شهری شهر مشهد، شهرداری مشهد و پروژه‌های خاص شهری مشهد می‌تواند تا حد زیادی چالش عرضه مازاد واحدهای تجاری را طی فرایند فروش آنها تعدیل نماید. همچنین، وی به حاضرین در سمینار و مدیران شهرداری مشهد پیشنهاد نمود که باید برای سال‌های آینده سبد متنوع‌تری از پروژه‌های شهری که مبتنی بر نیاز شهروندان، زائرین و گردشگران داخلی و خارجی باشد ارائه نمایند.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *