در حاشیه دومین کنفرانس بینالمللی اقتصاد و مدیریت کسبوکار که در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مرداد در محل اجلاس سران تهران برگزار شد، دکتر رضا لطفی رئیس کمیته توسعه کسبوکارهای نوپا و دانشبنیان انجمن مدیریت کسبوکار ایران و دبیر کمیته معماری برند این انجمن به ارائه شفاهی دو مقاله علمی-پژوهشی با عناوین «بررسی اثر عوامل شرکتی مؤثر بر ارزش ویژه برند، مورد مطالعه: شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران» و «عوامل زمینهای مؤثر بر استراتژیهای ائتلاف برندهای صادراتی، مورد مطالعه: صنعت زعفران ایران» پرداخت. اعضای هیأت رئیسه این نشست عبارت بودند از: خانم دکتر سمانه عابدی عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و آقایان دکتر میثم شفیعی رودپشتی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، آرمین خالقی فرقانی عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی، مرتضی ملکی مین باش رزگاه عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان و حمیدرضا عبداللهیان عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر. به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت کسبوکار ایران در این کنفرانس بینالمللی بیش از ۴۰۰ عضو هیأت علمی از یکصد دانشگاه داخلی و خارجی حضور داشتند.
نشست جایگاه برند در نسل چهارم بازاریابی

۲۰
شهریور