نوشته‌های من

رمز و راز فروش

رمز و راز فروش

در دنیایی که هزینه یک مسأله کلیدی برای تمامی کسب‌وکارها به حساب می‌آید،  آشنایی با فرایند فروش و دقت در فروش یک الزام جدی است. فروشندگان حرفه‌ای اهمیت فرایند فروش را می‌دانند و هدف اصلی آنها رسیدن به گام بعدی در فرایند فروش است. آردی کولاه (۲۰۱۲) در کتاب خود با عنوان «The art of influencing and selling» به چهار رمز و راز فروش اشاره می‌کند که می‌توانند راه‌گشای فروشندگان در امر فروش باشد:

رمز و راز اول:

فروش یک بازی با شماره‌هاست. اگر شما بخواهید با هر مشتری به یک شیوه رفتار کنید، ایده خوبی نیست. حتی تماس با مخاطبین یکسان اما به تعداد زیاد به امید تبدیل شدن آنها به مشتریان دائمی در حالیکه احتمال پاسخ آنها به پیشنهاد فروش شما از پیش مشخص نیست.

رمز و راز دوم:

همه فروشندگان دستورالعملی برای فروش دارند. شکی نیست که قبل از رویارویی با مشتری آماده بودن ضروری است، اما این به معنای عمل کردن و خواندن از روی یک دست نوشته نیست! شما ممکن است آماده فروش باشید اما مشتری آماده خرید نباشد. از فشار آوردن به مشتری برای فروش پرهیز کنید. مشتری ربات نیست با او به شیوه‌ای انسان‌مدار رفتار کنید.

رمز و راز سوم:

همه فروشندگان حرفه‌ای بر بستن فروش تمرکز دارند. فروشندگان خوب معمولاً با فروش‌های کوچک آغاز می‌کنند اما مشتری را وادار به پرداخت پول هنگفت در اولین فرصت نمی‌کنند. در مقابل، فروشندگان حرفه‌ای و موفق بر ایجاد مکالمه خوب و جلب اطمینان مشتری تمرکز می‌کنند.  در دنیای ایده‌آل حجم فروش و بستن فروش باید فرایندی یکپارچه باشد.

رمز و راز چهارم:

شکست و مردود شدن همیشه بخشی از فرایند فروش است اما مردود شدن مداوم و پیوسته در فروش پذیرفته شده نیست.  شما با چه رمز و رازهای دیگری از فروش حرفه‌ای آشنا هستید؟ خوشحال خواهم شد تا آنها را با من به اشتراک بگذارید تا با نام خود شما بازنشر کنم!

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *