اولین نشست هماندیشی برندسازی و تبلیغات ارزنده در تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۲ در محل کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد. در این نشست برخی از فعالین اکوسیستم کارآفرینی و مشاوران حوزه برندسازی و تبلیغات حضور داشتند. در ابتدای این جلسه جناب آقای دکتر رضا لطفی ضمن خوشآمدگویی به میهمانان در خصوص اهداف این نشست صحبت کردند. وی اشاره داشت چالش اصلی در فضای کنونی بازاریابی عدم توجه به نقش و اهمیت استراتژی است. او ادامه داد در حال حاضر توجه بیش از حد به ابزارها و فنونی است که نه تنها باعث بهبود اثربخشی برنامههای برندسازی و تبلیغات کسبوکارها نمیشود بلکه در اکثر موارد هزینههای زیادی به آنان تحمیل میکند. در ادامه ضمن بحث و گفتگو پیرامون موضوع جلسه مقرر شد با هدف کمک به تعالی فعالیتهای برندسازی و تبلیغات، سلسله نشستهایی با هدف ترویج برندسازی و تبلیغات ارزنده در شهر مشهد و با همکاری حاضرین در جلسه صورت پذیرد.
اولین نشست هماندیشی برندسازی و تبلیغات ارزنده
۱۱
دی